Loneliness is better when you're not alone

Känner mig instängd. Lite löjligt för jag har bara varit hemma en dag..
Men det känns som om det var flera år sen jag träffade folk! Liiiite översocial jag kommer vara imorgon. Förhoppningsvis tar jag ut det på mina kära flickor innan vi drar till Lanternan ;P

Gaah jag känner mig jätte ensam! Löjliga lilla flicka..
Här får ni bilder på folk som jag gärna skulle vilja vara med just nu!



Linda, Matilda, Emil, Anna, Lina, BF3B årgång 91
Och massa randompeepz. Mest bara för jag saknar mina jävlart awesoma hemmafester jag hade förra sommaren.
Skulle gärna också vara med Jeanette, men har ingen bild på oss tsm >.< Blir att fixa det imorn.

Det är iallafall tur att jag har mina hjärtan, annars skulle det vara svårt att leva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: