Now, dance fucker, dance. Man, I never had a chance

Hade trevligt igår!=)
Var somsagt hemma hos Anna, med Sanna, Isak, Pontus o Musen från klassen och Frida o Jessika, nåra randoms ;P
Musen flyttar till Stockholm på måndag, visst fan äre onödigt? :O Kommer bli saknad!
Insåg att jag inte har snackat överdrivet mkt med nån från klassen på hela sommaren och börjar undra varför inte?! Saknar alla som bara den.




Aja, vi hade kuligt hemma i Annas kök, satt o drack (inte jag dårå) o allmänt chillade.
Drog mot Station där kring halv 11. Sen när jag väl hade parkerat o sånt så började jag som inte vara så peppad. Funderade på att vända o fara hem men Anna o Jessika släpade med mig så jag följde iaf. Kunde ju inte missa när Jessika betalade inträdet i småpengar x) Haha glad kille i kassan.. x)

Väl där inne så dansade vi runt o gjorde sånt som man gör på Station. Kände att jag hade inte roligast i världen men det berodde på nykterheten o att jag var trött som sate :P Där i mitten nångång så satt jag typ o sov i en fotölj, inte så okej :P

Hehe. Jag såg Joel så jag gick dit o satte mig brevid han o sa "Hej min vän! Vart haru Dalle då?" Hahah x) Dalle satt mitt emot, kände bara inte igen han när han hade rakat skallen >.<

Stod ute på rökrutan med Dalle, Joar o nå randoms som måste ha gått på speed eller nåt.
"10 snabba, kom igenkomigenkomigen! 10snabba!!!" Dom hade en cigarr dom försökte göra slut på. Tror Dalle rökte halva själv :S

Sen så hade jag o Joar intressanta diskussioner i bilen påväg hem, men de var trevligt :P

Hehe..
-"Ska du med?"
-"Jag trodde inte du skulle hem :P"
-"Trodde inte jag heller.."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: