Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt..

Bildbomb från lördagkvällen som vart väldigt random.
Tvärdrog till Hjogg o fick se insidan av Lindas hus, väldigt fint=)
Drog vidare på Calles.
Träffade random-tjej som Linda kände.


Kände oss ovanligt röda..
Och lekte spöken


Drack den dyraste colan ever


Claes och Micke spelade


Linda hade tråkigt.. (Glad tjej?)
Så hon bestämde sig för att dansa!

Men de var allmänt konstigt folk där, även om det var bra musik..

Så vi drog på Olles!

Där hittade jag Isak! (Hans papi spelade visst i bandet som var där)
Linda hittade mer randomfolk hon kände


Varför denna mannen hade en potatis i fickan har jag ingen aning om,
men smått kuligt vare!


Jag hade rätt tråkigt, lekte muslim och försökte övertala världen om att jag faktiskt hade hår för de syns då fan inte på någon bíld >.<



Älskar hur alla randomkillar som brukar hälsa på mig inte kände igen mig för jag hade uppsatt hår x)

Vi vart flummiga o fick alla randoms att göra grisnäsor. Awesome.


Kvällen var inte perfekt, vi båda gjorde saker vi ångrade och jag krockade nästan med en älg, men det var trevligare än att bara sitta hemma ändå ! :) 
Danke schön min vän

Postat av: Linda

haha, vad gjorde jag som jag ångrade!? XD utom grisnäsan XD

2010-08-16 @ 23:58:47
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: