Out of the doubt that fills my mind I somehow find, you and I collide

Detta är inte bra. Varför gör jag det igen? Jag vet att det inte slutar bra.


Tycker jag har varit duktig idag. Varit ute och sprungit med Holly, tränat högerslalom, skrivit mina jävla "Söka jobb-dagböcker" och börjat på PBet o dom dumma listorna hon ville ha. Kommer inte göra klart dem men eftersom jag redan vet det nu så är det okej.

Annabanana ringde mig nu på eftermiddagen o undrade om jag ville med på Station. Lite folk från klassen ska dit och självklart vill jag med! Men måste vara nykter för annars tar jag mig inte hem.. Så vet inte riktigt om jag ska in på Station eller far hem när dom andra drar ut. Kameran kommer då med iaf! Full-laddad o allt :D

Förövrigt så längtar jag till på fredag. Då ska jag till Anna o ha tjejkväll, bara hon o jag. Var så himla längesen, vill veta allt som har hänt i hennes liv, och det har hänt så mycket i mitt som jag aldrig slutar tänka på och mina andra vänner är dödsless på att lyssna på det :P Så känns skönt att få berätta allt från början igen, då kanske jag får lite perspektiv på saker och ting. Hon var alltid min lilla rådgivare sista året så..=)
Ser fram emot det iaf !♥


Bättre bild på min blommiga ( x) ) klänning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: