Standing in a field of frozen memories

Vet inte hur jag ska börja.
For till Anna igår kring 8, hjälpte henne med packandet, åt choklad och glass, packade lite mer, o flummade rätt mkt :P
A -"Alltså sånna där byxer kan ju bara inte vara fina"
E -"Näe alltså man ser ju ut som en fisk. Nej jag menar kassler!"


Viktoria Norling ringde mig massor av gånger igår :P Hon försökte övertala oss om att vi ville följa henne på Olles igår. Mig är det ju inte direkt svårt att övertala, men Anna gillar det ju som inte. Hursomhelst så for vi ut, träffade nå Hudiksvall (?) pojkar o lyssnade på Classe&Johanna.

Höjdpunkten på kvällen för Anna var skrovmålet hon åt.. x) Förlåt gums :]
Skjussade hem Vicky och sen for jag till Anna igen för att hjälpa till med det sista i pack-väg. Vart inte riktigt klara, men där kring halv 5 så började jag röra mig hemåt.

Det var hemskt att säga hejdå='( Gud vad jag kommer sakna den där flickan så otroligt mycket. Började gråta när jag insåg att det var nog sista gången jag ser henne på jääättelänge. Det var tur jag var så himla utkörd så däckade rätt snabbt, hann inte ligga o tänka för mkt på att hon faktiskt far.
Jag älskar dig Anna Almighty Lindroth♥

Take care honey, I know it's gonna be fine. You're gonna have the time of your life!!:)

You know I'm gonna miss you every day♥
Postat av: Anna

du var inte den enda som grina :'( fy fan erika vad jag kommer sakna dig!!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 älskar dig!! <3 <3

2010-08-21 @ 13:56:10
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: