I'v been driving all night just to get close to you - Sleeping in my car

Fick megadissen. Kan börja så :P

Eftermiddagen började hos Almighty med fika o finheter. Träffade min flickvän=)

Efter det så bar det iväg mot Anna Oooh. Där åt vi tacos♥ och skojade runt. Drack en massa o snackade ännu mer. (Okej, det dracks inte så mkt för hon dricker sååååå långsamt, o allt jag drack där var en 2,25a)
Vi hade rätt kul=)


Inte ser jag nykter ut ändå men..

Vi drog iväg mot Olles. Satt i bilen o försökte halsa en flaska med vodka+Burn men de gick inge vidare. Fick inte ens i mig halva o kände aldrig av det så det sööög. Gick in, kostade ovanligt mkt o folket var väldigt mkt äldre än normalt. "Har vi hamnat på Old Williams elr vad hände?"

Krutov spelade! Visst det var väl roligt för dom är ju som bra, men seriöst. Folket var inte ungt. Träffade min syrra också xD Hon o Marcus kom o satt o snacka med oss när vi satt där uppe. Rätt roligt :P
Träffade en Tony, de var fränt. Har bara träffat en Tony förut ^^

Alltså gammalt folk är ju fan hemskt. När vi stod i kö till toan så kom en kille, 25+ o gick o knuffade ALLA. Jävla svin. Så då var det en äldre herre som brann till o tog tag i honom osså vart det typ slagsmål. O sen när vakterna väl kom så slängde dom ut den äldre herren som bara försökte få svinet att bete sig så då började hela jävla toa-kön skrika på vakterna. En tjej gick o hämta en vakt så svinet vart utslängt.

SEN. De var en kille o en tjej som stod före oss i kön, och hon mådde iiinte bra. Så när dom väl tog sig in på toan så var dom ju där ett tag.. Så alla pissnödiga tjejer bakanför oss började klaga nå så jävulskt o banka på dörren. Och när då en kille öppnade vart dom ännu mer förbannade o började skrika ännu mer. Jävla idioter. Så hursomhelst så försökte då den här killen att få ut tjejen, och när hon väl ställde sig upp o började gå ut så började massa folk tjata på att hon borde gå ut o spy, så då börja hon ju käfta emot. ORKA.
Ett slagsmål o en catfight, intressant kväll iaf !

När de stängde så följde jag StefN o André på Max en sväng, sen så gick jag tillbaka till bilen o la mig o sov nåra timmar.. Vågade sätta mig framför ratten där kring halv 5, så sen sov jag halva dan i min underbart sköna säng♥
Postat av: Anna

hahaha, stiligt att sova i bilen ;)

2010-08-14 @ 18:35:18
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: