I really wanna do all that you want me to

Mått så jävla hemskt idag. Vaknade av att jag hade ont i magen.. Träningsvärk </3
Gick ner o åt lunch, eftersom jag antog att jag var hungrig (kunde inte utskilja hunger från andra känslor)

Mådde SKIT. Gick upp för att lägga mig o gråta, fick mig ett steg förbi toan, sen vände jag o spenderade 20 min där inne på golvet. Efter äckelheter så gick jag o la mig. Sov 4 timmar o vaknade piggare o mindre illamående.
Åt middag, åt mackor, gick ut o gick, o nu har jag tryckt i mig godis. Jag är inte intelligent :$

Promenaden var smått kulig=) Gick först halva svängen med Sabina o Sally, men då fick jag ett sms av Patrik att han var påväg ut i skogen, så då vände vi o mötte honom. Sen fortsatte vi våran "korta" sväng.

När vi kom ut på vägen igen så komme jag på hur godissugen jag var :$
Men ICA hade stängt, så då följde dom med till Alba, lite socialträning sådär. Våra hundar är ju vana att bara få springa omkring som galningar när dom är med varandra, men nu satt dom ju fast ^^
Var in o hämtade pengar så då fick Ronja följa till Alba o tillbaka=) Hon tkte inte om storvovvarna xD


Nu så ska jag nog sova snart. Har sovit halva dan men är fortfarande trött..
Imorn kommer Pia till Skell halv 3, så ska hämta henne i stan, sen gör vi oss fina o far på middag hos Tina&Daniel. Sen Station!


Btw, vem fan har skickat kondomer till mig i anonymt brev på posten? (Mamma? :S)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: