Rubriker är onödigt svåra att komma på ibland, men vi kör väl med "Alkohol&Dextrosol!"

Jävla man som ringer och väcker mig. Mobilen låter och jag antar ju att det är väckarn, som är ställd på 12. Så jag vaknar o tänker "helvete vad snabbt natten gick, fan så trött jag är.." Sen hör jag hundarna utanför dörren. "OMG har Kennet inte stigit upp än? Dom kmr ju ha pissat överallt!!"
Stiger upp går ner, släpper ut hundarna, och tvärstannar när jag tittar på klockan. 07.22.
Yey. Tar mammas täcke o kudde o lägger mig i soffan, sov i 1½ timme o nu kan jag inte somna om.
Kul.

Gårkvällen var trevlig, man kan alltid lita på mina flickor=) Däremot så hade Claes sagt att vi skulle vara där i tid, helst före 22.30. Det är långt till byske, vi for kanske 21.20, var väl där 22 kanske.
Inte en människa. Men vi tog oss in gratis iaf, danke schön Claes!
+ att pojkarna började inte spela förän kl 12, så vi lattjade omkring o dansade runt strippstången.
Hittade lite folk man kände, träffade Frida på dansgolvet. Sen kom det en kille och ba "Vafan gör du här? Det är BYSKE!" Gud så glad jag blev av att prata Robert :D  Saknar hela klassen som galet♥ Så de var kul, vi stod o snacka en stund, sen hann jag dansa med han en sväng innan kvällen var slut :P
Träffade Joel o Bobban oxå. Vet inte hur många gånger jag har sagt det men jag tycker Bobban är det gulligaste i hela världen :O Han ser ut som en nallebjörn eller nåt! Man vill bara krama på han=) :P
Joel var ju som han alltid är, stod med mig o började prata om att han ville suga av Dalle, så då sa jag att det har han säkert inget emot. Undra hur de gick med det ^^

Just nu ligger Linda o sover i min säng medan jag sitter här, vaken. Tycker det är fusk.
Haha satan vad vi babblade igår innan vi somna x) Men vi insåg att vi bara pratar om samma 4 saker varje gång, och måste ändra på det!
Helt onödigt vetande men jag har ärligt talat inget bättre för mig..
Här får ni en bild från igår, eller nåra..

Fick en bild på mig o Jeanette iaf. Problemet var bara att hon blundade såfort hon tittade in i kameran, så vi försökte med att hon skulle titta på mig ist, men då börja hon bara skratta... :(

Bästa flickorna

"SLUTA TA KORT NÄR JAG INTE ÄR BEREDD!" Well.. Ha-ha! Gottcha!

Nån var halv på varje bild, så jag tänkte jag tar den jag ser nyktrast ut på.
Det bådar inte gott va? Såååå onyktert igår...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: