You be nice to me then I'll be nice to you

Har lyckats ladda hem ett bild-redigeringsprogram helt gratis. Är rätt kul o sitta o pilla med bilder, men har inte riktigt lärt mig hur de funkar än..
Fått en ny tröja idag=) Gick på stan med mami, fick faktiskt 2 nya tröjor. Men hon håller dem gisslan tills jag har städat bilen!
Fick träffa min underbara flickvän Lina idag iaf♥ Och LindaVe=)
Vi har kommit på att vi har inga bilder på oss tsm, fast jag har ju faktiskt två.
Dom är varken särskilt nyktra eller vackra, men här kmr dom iaf!

Fyllon på Liseberg. Gissa vem som var fullast? O.o

Allting är bättre i svartvitt. (Och då ser man inte den gigantiska skillnaden mellan brunheten på oss lika mkt)

Postat av: linda

HAHAHHAHAHAH!!!! SISTA BILDEN ÄR DET VÄRSTA JAG HAR SETT!!! HAHAHAHHAHAHHAHA XD XD XD

2010-08-02 @ 23:35:18
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: