You're gonna go far kid

Gårdagen, söndag, hände det inte  mkt. Var ut i skogen med Patrik o Hera.
Åt grillat o systern + pojkarna var här. Förstår inte hur Linus kan vara så lycklig. Han har tur, han vet inget om allt det onda i världen. Helt orörd. Djupa tankar, låt oss lätta ankar!

På kvällen drog jag till Ljusvattnet, skulle sova där för annars kom dom med busflickan kl 6 på morgonen, kändes inte som om det var så populärt x) Mös med en katt i soffan på kvällen. Wierd.

Steg upp kl 7 för rörmockarn skulle komma. Så vi såg film, busade runt o bestämde oss för att fiska! (Busflickan och jag alltså, inte rörmockarn...)
Fick oss 3 fiskar, en stackars mört som jag lyckades slit ut ögat på :S Och två aborrar som troligvis var samma aborre, den var bara inte så smart..

Efter en lunch beståendes av blodpudding så begav vi oss mot Leos Lekland! Gissa om jag vart populär ;) Så glad liten flicka=) Min första gång där, det var fan galet :P

Vi sprang direkt längst in till en gigantisk uppblåsbar rutschkana. Detta vart lätt min favorit :D Adrenaline junkie! (Hehe ja det var faktiskt smått läskigt dom första gångerna!! Sen så började jag hoppa o skit, HELKUL! :D)


Vi klättrade runt lite, jag boxades i hoppborgen o vi krigade med bollarna, men kom som alltid tillbaka hit.
Den var oslagbar! :D



Efter jag lämnat buset på sin pappas jobb så bar det tillbaka till stan för tandläkarn o möte med jobbcoachen. Träffade mormor o Karin på stan, morfar var visst också hos tandläkarn :P

Fick mig en Subwaymacka (gillar fan killen där, han är awesome) som jag stress åt på 10 min i bilen på Coop-parkeringen efter tandis före jobbcoachen.
Hon klagade då inte, gav mig massa mer skit att göra men sånt är livet.

Btw så fick jag inte jobbet i Götet heller.. Ska gå och gråta en skvätt nu.
Hooj.

Postat av: Helena

Snart ska jag lägga ut mina bilder från Leos..måste bara samla lite mod först...

2010-08-16 @ 21:49:46
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: