You're just too busy being fabulous

Nu kommer en mini-bildbomb, har tömt mobilen på bilder så ursäkta kvallan!
Men först!

Vaknade idag av att syrran ringde o sa att hon skulle städa ur garderoben o sa att det var bara jag kom o tog allt jag ville ha före hon slängde det :P
Så jag steg upp o åt frukost o begav mig, busade lite med min älsklingspojk också♥
Valde ut en massa kläder o for hem för att prova dem. Slutade med att jag har 3 par "nya" byxor, 2 klänningar, en tunika, en skjorta o en vinterjacka :D

Vinterjackan och ett par av byxorna. Fan skönaste byxorna jag har provat :D
Jääättedålig kvalla men jag darrade typ sönder ;S Byxorna är typ militärgröna btw


Klänning 1. Söt o blommig. Brukar inte vara min stil men jag gillaren=]


Klänning 2. Jättefint skuren, men den är i typ luddigt tyg, vad de nu heter x) Men jag gillar den med ;P


Sen vart de inge mer bilder för brorsan komme hem så ville inte springa omkring i underkläder längre.
Btw så är detta våran nya helkroppsspegel :D Jag diggar det!♥



Jag var rätt nöjd över att jag var ganska söt en kväll då vi skulle ut. (Längesen)
Men självklart var jag snygg när M hade gjort allt jobb!!


Fin bebis♥ Noppe var o hälsa på Lena för några dagar sen, han var inte lika liten längre, men fan överlycklig att se mig! Det värmde hjärtat


Trötta flickor på bussen hem från Lanternan. Vet inte riktigt om jag har tackat ordentligt för den kvällen, jag hade då jättekul iaf! Förfesten kicka ass ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: