-"I wanna stay up all night" -"And I just wanna sleep..... ...with your sister"

"What did you say?"
"I didn't say anything. oh you're comming up!"

"I like the sunshine"
"And I wanna nail your sister"
"Wait what? I like Julia Robertsmovies"
"And I just wanna fuck the shit out of your sister. Teich you would rule, if you say 'it's cool'. Then I'll go pick her up at her junior highschoooooooool"
"Oh no, not THAT sister!"

Drog till M igår somsagt. Hon tog med Gunnar the Guitar (?) ut i garaget o spelade Stephen Lynch-låtar medan jag kickade skiten ut Börje the boxningssäck. Kändes förjävligt skönt att slå på något ska ni veta! Förstår inte hur jag har blivit så våldsam av mig ;S

När jag hade slagit mig slut så gick vi in o tog en kopp thai che x) och jag fick varm choklad :]
Sen satte vi oss o påbörjade våran trubadurkarriär! Haha lite bäst vi är egentligen. Synd bara att vi inte kan sjunga bättre :P Då skulle vi kanske kunna uppträda på Calles elr nåt, är ju ändå vi som lever om mest där jämt ändå så.
Näe men de var ball, satt o spelade massa olika låtar o sjöng som sate, tillome hennes föräldrar kom o hängde på när vi körde Creedence :D Haha galet härligt.

Blir o öva in nå låtar osså får vi leka trubadurer på min awesome 20årsfest som jag inte ens nästan har börjat planera än... Det suger. Trodde jag skulle få vara i Götet då men icket. Så kanske måste gå tillbaka till planen om Umeå? Måste kolla upp priser o höra hur många av mina vänner som har råd att följa isf.
Tror jag gör det nu före skogsprommisen!

Hooj på er


Jag drömde om dig inatt. Att du betedde dig som en människa i din ålder ska bete sig och faktiskt pratade med mig. Jag saknar det.
Postat av: Tildur

HAHA, det var så awesome att vi alla sjöng tillsammans för full hals! Eller, du och jag för full hals, de andra.. sjöng!

2010-12-19 @ 14:19:30
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: