Du ville prata här om dagen, men helt plötsligt blev det tyst

Jag är smått lycklig just nu :) Trodde att förskolan inte hade hört av sig för dom hade valt någon annan, men dom hade inte bestämt sig än. Så fortsätt hålla tummarna! Och har en lägenhet som ser väldigt lovande ut! :)

Känns egentligen lite idiotiskt att flytta till ett ställe där jag inte känner någon. Det är sanningen nu. Men jag är övertygad om att allt kommer bli helt jävla suveränt! Och jag har små fjärilar i magen som kittlas. Hoppas dom kan vara stilla nog länge så jag kan sova :]

Jag älskar Linda Vestermark, Matilda Sundin och Anna Lindroth.
Tänkte så alla visste det


Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
Jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
Jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
Men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig
Postat av: Tildur

Vi vet, vi vet=] Jag kan ju inte prata för de andra, men jag tror (jag vet att jag gör det) att vi älskar dig tillbaka!

2010-12-01 @ 23:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: