Ett konstigt stort paket

Heeeeej bloggen! Asså ja e ba så himla lycklig idag lixom, ska sminka mig en massa o göra kritvita läppar för det tycker jag är så himla snygg asså!!

Ja, jag har tråkigt.

Snön den bara faller ner osv. Måste väl pallra mig ut i skogen med Hollsan. Orkar inte riktigt men har lovat Sabina också. Och så måste jag bada La MegaFluff aka Tessan.

JAG VILL UT IKVÄLL :'( Vill träffa mina awesomea guldgrabbar. Men... Dom säger att så länge ögat kladdar så smittar det, men det kladdar aldrig på kvällen :O Kladdar bara på morgonen. Redan nu är det mkt bättre än imorse. Men har inte bestämt mig. Måste bestämma mig så jag kan ringa o sjukanmäla mig från jobbet imorn också. Kan ju då inte jobba morgonpasset iaf!

Måste ta mig på stan nån dag också o köpa julklapp åt M. Har en fin sak som jag faktiskt tror hon blir glad över! Funderade på att göra klart robotdräkten jag skulle ha på Halloween och ge till henne, men kmr nog inte hinna det för jag orkar inte. Så nu får hon detta fina istället :)

Slipar på en mästerlig plan. Mohaha. Fast hoppas mitt öga inte ser äckligt ut.

Skogen nu!
Hooj
Postat av: Tildur

Robotdräkten hade jag ju absolut inte sagt nej till! Födelsedagspresent ist kanske?

2010-12-17 @ 13:37:08
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: