For every 99 time you've looked me in the eye and swore that you weren't lying

Gud så kul jag hade igår! Även om vi bara var en minidel av klassen, o satt o chillade Idol o öllekar.
Riktigt roligt att träffa alla, var så himla längesen!


Saknar detta folket!

Olles var också awesome, där var det mer BFare så vart som en värsta reunion x)
Micke o Claes spelade (som oftast) och älskar hur dom alltid didikerar Don't stop believing till mig :] Och spelade massa andra awesome låtar som vanligt. Råhärlig stämning!

Kvällen spårade när jag fick veta massa skit. Tur det var just före stängning så förstörde inte kvällen så mycket.
Vilket jävla svin du är. Helt seriöst. Saknar rent ord att beskriva dig med. Borde inte bry mig men det känns som om någon vred om en jävla kniv i hjärtat. Förstår inte varför jag vart förvånad dock..

A.L. du är ett jävla efterblivet svinfan.
Nästa gång jag träffar dig kommer jag bli anmäld för misshandel.
Postat av: Tildur

Ja, ses ni lär jag ju hälsa på dig i fängelset. Tur du passar i svartvitt, heheheheh..

Eller orange?

2010-12-11 @ 14:14:36
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: linda

jag älsakr fig½

2010-12-12 @ 03:36:07
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: