God knows I've got no place to hide

M är en bra vän, hon kom med chokladgrejor åt mig i söndags :$

Igår var det jobb på praktiken hela dagen, fast tog en paus där mitt på dan o for till tandläkarn. Dom plockade ut all metall ur min mun♥ Känns skumt, hade som vant mig efter sisådär 5 år!

Idag var det meningen att jag skulle vara på praktiken hela dagen, som varje dag.. Men. Har massa skit jag måste göra, banken, af osv, så jag tog en sjukdag (eller så kanske jag får vara ledig ändå, har snackat massa med L8 o vi hade tänkt göra något sånt på fredag ändå så vi får se) för att hinna med allt. Fick sova några timmar extra, och nu har jag varit ute en timme i skogen med monstret. Genom duschen o sen upp mot stan!
Hooj




Gud vad det stör mig!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: