Gott nytt år!

Okej, blir inga bilder idag.
Önskar att jag var lika bäst som min gode vän Lima, hon gör alltid en sån fin sumering av året! Men helt ärligt så minns jag knappt vad som hände i Januari. Förutom min awesome-balck&white-fest.
Februari har jag inte den blekaste. Och så går det vidare så till i Juni, då det var studenten och Göteborg! Seriöst bästa månaden på året!
Sen arbetslös hela sommaren, festande, tävlande osv. Kändes skumt att inte börja om skolan i augusti, men istället gick jag hemma o blev fet. Vart inskolad på jobbet i november och debuterade med Holly i Jokkmokk, fick mig praktiken i december, och där har ni mitt år!!

Ska leta reda på bilder och gräva djupare i minnet så ni får lite roligare saker att läsa, men det blir nog imorgon!

Snart (hoppas jag) kommer M hit o vi påbörjar drickandet. Hon gör oss vackra och sen vidare till StefN.
Jag hoppas alla har haft ett riktigt bra år, och om inte att det nya året blir bättre!
Ha en trevlig kväll nu, GOTT NYTT ÅR! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: