Haha seriöst?

Jag älskar personer som hatar mig. Dom roar mig :) Speciellt när dom är lite bakom och inte riktigt vet hur man stavar.

"Haha, gick du på den? otroligt!
Kanske ska du kolla upp faktan innan du tar till dig den! Patetiskt!
Det är pedofiler som har startat det, var ju på nyheterna!
Hur mycket väger du btw? tänkte efter som att du inte värkar ha nån hjärna"

1. Det stavas "verkar".
Och btw, oh snap! Vilken burn! Gud så ledsen jag blev. Eller ?

Det handlar då alltså om mitt inlägg att ändra facebookbilden till en tecknad figur. Och visst, har hört att det är massa skit om pedofiler, men har även läst om det som faktiskt handlar om att visa sitt stöd till BRIS. Och jaja, visst. Det kan vara pedofilerna som har skrivit falska hemsider om detta. 

Så det kommer ner till att jag tyckte det var en helhärlig grej, att få se alla mina vänners minnen från förr. För jag saknar tiden då man var liten och inte hade något ansvar, allt var så jävla enkelt. Så visst, det kanske var lite naivt av mig.

Men hur patetisk är du som måste äta huvudet av mig för att jag nu gick på detta?
Uppenbarligen har jag gjort dig något förut, eller så är du störd på något sätt. Annars skulle man inte skriva sådär på ett vanligt inlägg. Och om du nu inte tycker om mig behöver du ju inte läsa min blogg?
Do as you like, vet bara att jag inte tar åt mig särskilt mycket, jag är van vid att folk snackar skit.
Postat av: linda

ajhjahahahhahahahhahahahaaaaaaaaaaaaaa vilken slyna orkar ens kommentera det? folk gjorde det ju itne för att stötta pedofiler. nu behåller jag sebastian för alltis! <3

2010-12-12 @ 03:39:11
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: