Har du kvar kvittot?

Kvällen har varit trevlig hittills. Typ.
Jeanette är här :] O Anna komme hit o överraskade mig :D Så fick träffa henne ett tag♥
Vi har ätit knäck o druckit varmchoklad, och jag har ätit julskinka! Det var awesome, mysig kväll :) Och vi har klätt granen :D Äntligen lite julkänsla! Blir en skogsprommis imorn o sen kommer hela feta släkten!

Åter en facebookstatus
"Inget går som det ska ikväll. TV:n verkar inte höra NÅGOT jag säger idag. NUMMER 55 FOR CRYING OUT LOUD! FEMMA, FEMMA HUR SVÅRT SKA DET VARA?! Och Lotta Engberg är bara dryg o säger att jag inte duger, "men ring igen!". Hora.

Btw. Gunde Swan hälsar 'Gott om tid, gott om tid, nu är tiden slut.'
"


Fast nu älskar jag Lotta för hon tror hon är snygg. HEHE

Och nu tycker jag inte om henne igen. GÅ O DÖ

Hon är väl helt okej egentligen.. Jag ville bara vinna pengar istället för att förlora massa.
Postat av: linda

Gick det lika bra för dig som för mig alltså? ;P

2010-12-24 @ 02:55:15
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: