Have a nice life

Kan ju säga detta också.

Jag ville verkligen få allt jävla tjaffs avslutat innan året tog slut och jag har en chans att börja om från början. Men allt bara skiter sig. Det är nu de senaste månaderna allt har gått fel. Saker jag trodde var förbi gräver sig fram igen. Jag får återfall o mår skit, tacka gud så går det över efter några dagar. Jag är starkare nu, kanske borde tacka dig för det.

Jag har förlorat någon jag verkligen bryr mig om och har ingen aning om varför. Väcker också några mindre behagliga minnen.
Och jag har gett upp någon som jag verkligen ville skulle vara en bra person.

Och alla tre, ja.. Det är som svårt att lösa något när alla vägrar prata med mig. Chansen är borta nu. Ha ett bra liv!

Måste blir lite positivare och påpeka att jag har haft jävligt kul de här sista veckorna också. Varit med goda vänner och träffat folk som jag tycker är helt underbara! Så det väger som upp det mesta.

Till två speciella personer i mitt hjärta:
"Tell the devil I said 'hey' when you get back to where you're from"

Inte snällaste sättet att avsluta året på, men jag har blivit så jävla hatisk på sistone, förstår bara inte varför! ... Hoppas jag hittar något som kan ändra tillbaka mig igen :)

Gott nytt år, nu ska jag tagga igång! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: