He thinks that he begins to see

Jag bad till gud idag. På knä, med händerna sådär som dom ska vara. I kyrkan!
Galet!

Anywhoo så har inte jobbet hört av sig än.. Börjar förlora förståndet :) Dom skulle höra av sig "i början av veckan", och imorn är det torsdag, och det är officiellt mitt i veckan. Så om dom inte hör av sig ikväll blir jag ledsen i ögat o tänker kalla dom för lögnare!

Lägenhetssökandet går frammåt dock! Jag drar typ även om jag inte får jobbet. Kolla på pojkarna, alla dom flyttade som arbetslösa o fick jobb inom 2 veckor. Måste bara lista ut hur jag gör med hundarna också...

Ikväll blir det bowling med min ena bästa vän Linda, och hennes andra bästa vän Nord :)
Sen blir det choklad o Greys (A) choklad♥

Postat av: Linda

Det är knepigt detdär med bästa vänner! XD



HOPPAS HOPPAS HOPPAS ATT DU FÅR LÄGENHETEN! :D DET KOMMER BLI AWESOME! ;)

2010-12-01 @ 21:11:20
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: