Hold me, tell me everything's okay

Vi kan ju börja med gårkvällen!
Skjutsade papi till Kattmannen o satt hemma i min ensamhet o tjockade mig. Sen ringde pappa kring 10 o skrek att jag skulle hämta han, så jag begav mig.

Påväg till Hjogg möter jag en bil som sladdar av vägen o voltar ner i diket! Tror fan jag vart lika chockade som dom i, såg inte vackert ut. Men ingen fick då nå större skador, alla tog sig ur bilen o så.. Jag fick den stora äran att ringa in till larmcentralen för första gången i mitt liv! Stod sedan o snackade med olycksfallen, nå ungdomar som skulle till Bureå o köpa cola x) Trevliga, även om dom typ var i chock :P När första räddningsbilarna kom så for jag iväg, för farsan hade låtit så jävla stressad. Hoppas allt gick bra med dem iaf!

Såg två stjärnor falla där ute i ingenstans btw, det var fint :)

Herregud vad full min far var. Helt otroligt att han tog sig in på krogen.. Mer behöver vi inte säga!
Jag drog till Sunkan o såg film med Mike, Åke o folk för att fördriva tiden.
Sen när vi kom hem så hörde jag min far spy, när jag låg uppe på mitt rum. Och han var nere på toan. Med 3 stängda dörrar mellan oss. Friskt. Man får det man förtjänar! ;P


Idag har jag jobbat heela dan, förutom 2 timmar mitt på då jag vandrade på stan.
Hittade den mest passande tröjan någonsin åt Buspojken2.
Står "Nothing but trouble" på den. Klockrent! ;)

Nu säng. Imorn jobb 8-16, fast ska till tandläkarn mitt på dan så får se hur vi löser detta.
Hooj!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: