Hollelollebollen!

Galet stolt! Min flicka är så duktigt hela tiden så jag vet inte vad jag ska göra! :D

Det har verkligen lossnat något nu efter andra löpen, hon har blivit superduktig på allt♥

Känns rätt surt att kanske måsta lämna henne ett tag nu när allt går så bra. Det suger verkligen. Och jag tänker på det hela tiden, hur sämst det kommer bli. Men sen kommer jag ihåg mitt andra jag, som inte ens brukar tänka särskilt mkt på dom när jag är "otherwise engaged". Och just nu hatar jag den delen av mig, för känns hemskt hur jag bara ska kunna leva utan att vara med mina älsklingar. Men när det väl är dags så är hon väl ganska bra, den dära andra jag.

Haha vad jag svamlar. Inget är ens säkert än, hoppas ismyg på något jag inte vågar säga, så vi löser det eftersom!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: