Hope I get free some day

Varning: Emoinlägg igen.

Vad hände? När tog mitt liv en helomvändning?
För 3 veckor sen var jag så lycklig som man kunde vara. Allt var bra. Verkligen allt gick bra för mig. Arbetsintervjuer, lägenheter, bra vänner och härliga känslor i magen.

Nu står jag här utan allt. Okej, inte utan allt. Har dom 3 bästa vännerna, och dom är verkligen bra. Och jag har mina hjärtan. 
Men allt känns smått värdelöst på nåt sätt. Speciellt just nu. Jag måste ju vara den största idioten i världen som trodde att du faktiskt brydde dig. Somtroddeattduälskademig. Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt hur jävla dum jag var.

Ska tycka synd om mig själv nån dag till, så ni vet, sen tar jag tag i livet igen.
Fyfan vad jag hatar dig.

Hooj

'Cuz I need the fire
And I need the smoke
My face in a smirk
'Cuz life is a joke
The sun seems to shine
On everyone I know
So why am I in the shadows
'
Cuz I choke

Postat av: Linda

du är inte dum, han är dum! Du vet det innerst inne.

Han är ett svin, vi vet ju att han ljugit för massa folk och alla hittills verkar ju gå på det:/ Tur du slipper honom nu ! <3

2010-12-12 @ 19:32:35
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: