I brush it off, then what?

Mitt öga är mer cp idag. Kunde fan inte öppna det imorse! Ihopkletat med massa gegg..
Jag vet att ni vill veta.

Blir att trotsa stormen och bege sig ut i skogen en stund. (Förstår inte hur det är meningen att jag ska bli frisk när jag måste ut i kylan hela tiden?!?!?) Så går det när man råkar ha bäst hund i världen. Fast just nu tkr jag om den mindre mer, för om jag ville så skulle jag kunna ligga i sängen hela dagen och hon skulle bara ligga där brevid mig och inte klaga ett ögonblick. Värre är det med den stora busiga saken!

Hade många roliga planer för helgen, som att tjäna lite pengar o vara med guldgrabbarna men det blir inte av. Ringde o sjukanmälde mig för ett tag sen.. Hoppas (men tror inte) att jag kan jobba lördag iaf.

Jävligt skumt det kommer kännas med en helg utan krog. Haha skadat att det kmr kännas skumt!
Näe, nu ska jag sluta feberyra och bege mig.
HOOJ

Älskar att jag inte hann publicera det innan jag for ut i skogen..
Var härligt där ute iaf, gick med Sabina o Sally o dom busade som galet!
Då vet ni.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: