I think you're really mean

Grattis till EMIL som fyller medelålders idag. Synd han inte pratar med mig längre

Gårkvällen var, helt enkelt, FUCKING AWESOME! Var faktiskt nästan nervös för att vara med Guldgrabbarna själv, men det gick bort såfort jag komme hem till Johannes :) Vi drog o hämtade upp Patrik o Jesper o drog till Medle, trevligt att se vart Jens bodde :D Sen kom det tjejer jag kände :O Lisa Nilsson o Amanda ffs ;D Råbra kväll!

Fanns en kille där som hette Arvid. Han var inte liten insåg jag.. Jag kaxade lite så då tog han tag i mig o lyfte upp mig på axeln o bollade med mig! Inte okej. Har blåmärken överallt :O (Det var awesome i smyg).

For på Calles där det var galet med folk, mera awesomeness. Sen fick jag vara hos Johannes tills mami slutade, såg tredje avsnittet av The Lost Room. Var awesome!


Just nu sitter en väldigt full A.Almighty på min säng o dricker vin ur en nappflaska. Blir Station ikväll, hoppas det håller måttet! Om det suger som det gjort de senaste gångerna så drar jag på Calles elr nååå..

Nu ska jag försöka hinna ikapp Anna. Blir svårt men jag gör mitt bästa!!

HOOOOJ
Postat av: Anna

du låg verkligen efter ;)

2010-12-27 @ 03:07:32
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: