Igår var jag högst upp, imorgon är jag nedanför

Haha nådigt full Anna var igår, typ klockan 8!! xD

Station var bättre än förväntat. Trodde det skulle suga lika mkt som det alltid har gjort på senaste tiden men det var helt okej! Galet härligt att vara ute o dansa♥ Var ju bara typ 4 månader sen sist ;O

Träffade en massa bra folk, BFare i sinne alltså! Och Musen :D Såååå längesen, den jäveln bor ju i Stkhlm nu :P
Dansade och drack o hade allmänt trevligt. Men Anna sneade lite där kring 12, men hon tog sig igen så slapp avsluta kvällen så tidigt :)

Oroade mig för RW halva kvällen, men det hade visst gått bra ändå. Inte okej att skrämmas sådär!!

For på Max en sväng o sen fick jag skjuts hem av Annas papi. Av någon dum anledning satt jag mig vid datorn o spelade gitarr istället för att lägga mig o sova, så vart lite extra sent. Men sov läänge idag, härligt värre!

BORDE pallra mig ut med Holly. Borde verkligen det. Men ska gå o leka med Lucas lite, buspojkarna är här idag :)

Ett stort grattis till min blivande make som fyller systemetlaglig idag. GRATTIS! ;)

Postat av: Anna

Du borde var jävligt stolt över mig ;)

2010-12-27 @ 15:42:02
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: