Min alldeles egna låt! Man blir generad


Katten Erika Awesome Jansson.

(Adam)
Det finns en tjej, hon är här hos mig
Hon är inte snygg men rätt okej
Och hon, hennes namn det är ju Katten Jansson
Hon sitter här i soffan nykter
Och hon är inte så kul som vi tyckte
Men, det var faktiskt så att hon skulle köra oss till stan sen
- Vem skulle köra oss?
(Alla)
Katten Jansson, Katten Jansson, Katten Jansson, Katten Jaaaaaaaaaaaaaaanssooooon

(Jens)
Den här är för dig Katten Jansson!

(Adam)
Hon skulle ju komma hit ikväll
Fast jag visste att hon inte var snäll
Så jag gömde undan alla mina värdesaker
Hon är från Hamn och lite tjuv
Men jag är inte så stor bjudn'
Så jag bjöd hit henne ändå
-Vem?
(Alla)
Katten Jansson, Katten Jansson, Katten Jansson, Katten Jaaaaaaaaaaaaaaanssooooon

(Johannes)
Nästa refräng är till dig Matilda!

(Adam)
Men shittpomfritt var är min dator?
Den är borta och hon ser glad ut och
Det är något stort i hennes ficka
... Vafan?
Jag tänkte det var lungt vafan-
(Johannes)
Hon slog mig på käften ååh
tills blodet rann ur mig vafan har du gjort?!
Din jävla...
(Jens) Subba
Din jävla --
(Jens) Subba
(Jens och Matilda)
MEN VAFAN BRING IT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: