På var sin sida av vägen, som en främling för varann

Låten som passar bäst just nu: Melissa Horn - Jag kan inte skilja på. Klockren text. Just nu.

Jag är lite ledsen, dom ringde från förskolan och hade valt någon annan.. Men har som bestämt att flytta hursomhelst, iaf en månad, och då hade dom en som var sjukskriven, och dom visste inte hur länge så jag kanske ska få jobba lite där ändå. :) *motvillig smilie*

Jag blir förbannad. På en person. Men mest på mig för att jag bryr mig. Men seriöst, moget ?

Ikväll blir det fest a la Awesome&Legendary style. Hon ska klippa mig, jag ska vara fin i min fina klänning, hon ska vara fin i något annat, vi ska dricka alkohol och jag ska fira att det är den sista helgen jag kan dra på krogen i SkellHell. Låter som en bra kväll!
MEN. Jobbet är dumt i huvudet o har skrivit in att jag ska jobba imorn, även om jag inte ska det. Så nu ska jag visst det. Censur.



Nu tror du säkert att jag hoppas
på nåt som aldrig ska bli av
men jag har aldrig lyssnat när du lovat
aldrig ställt några krav


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: