Standing in the sunshine laughing, hiding behind a rainbows' wall

Skrev ett inlägg igår men internet faila så det vart visst inte publicerat.
Stod typ:

"M har varit här ikväll o vi har lekt trubadur igen. Det är jättekul! Som när man var liten o lekte tjuv och polis-kul!
Är skitsugen på att spela gitarr men det går ju inte.... M vet varför!"


Idag har varit en ovanligt händelselös dag. Men lååång. Jag är trött.
Har lyckats ändra lite i schemat idag iaf så nu slutar jag tidigt på onsdag så jag hinner på stan! Osså skulle jag visst börja kl8 på måndag, he he.. Ska ju ut på söndag på Station, inte bästa scenariot kanske, men lyckades fixa så jag inte börjar förän 11 ;)

Förövrigt så säger jag att ibland är det väldigt opraktiskt att ha hund. Som när det är snöstorm och när man letar lägenheter..
Och Anna Lima Almighty Lindroth är hemma♥ Men jag kommer aldrig träffa henne för jag bara jobbar o jobbar o jobbar....... Men nånstans ska vi klämma in henne! Dock så saknar jag verkligen tiden man hade jullov. ("ooooh, var ett heeeelt år sen!!!!" shut up).

Och så kan vi avsluta med en bra fråga!
Varför hinner jag inte göra allt jag vill?
Och varför orkar jag aldrig göra allt jag borde?

Vet inte hur mkt bloggande det blir över jul, (säkert som vanligt men ändå) så jag önskar alla en riktigt trevlig jul och hoppas att ni får spendera den omringad av människor ni älskar!

Nu ska jag försöka få mig genom duschen före jag däckar. Kommer troligtvis inte gå.. Har inte riktigt koll på när jag duschade sist (ja, jag är äcklig) men det funkar ju ändå.

Älskar att jag "avslutade" inlägget för 3 stycken sen.
Hooj
Postat av: Tildur

Haha, synd att inlägget failade! Jag vet ju varför..

2010-12-20 @ 21:25:58
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: