There ain't nobody crying

Härligt med sovmorgon till halv 1 idag :D Steg upp för ca en timme sen och snart blir det en sväng i skogen med Hollsan :) Dock så är det väldigt kallt, blir nog inte en riktig långprommis.
Pysselkväll ikväll med jobbet, sen agility
Har fortfarande dilemmat om vem jag ska ta med, är så jobbigt att ha båda, men sanningen är att Holly behöver det mer och är roligare att träna. Ronja kan som allt redan, bara farten som saknas o vet inte hur jag ska träna det :/ Det blir nog att ta med Holly o klickern, träna lite mer kontaktfält!

För övrigt så letar jag lägenheter som galen. I smyg så tkr jag att förskolan ska ge mig fast jobb, för då skulle jag lätt nöja mig med en lägenhet i hamn. Trivs så himla bra på det där jobbet! Fast vill till Göteborg. Vill bara bort härifrån ett tag. Måste bort härifrån ett tag. Haha"Dallesbrud"myass.
Pallar inte Skellhell längre!!


"On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised
Even angels have their wicked schemes
And you've taken that to new extremes
But you'll always be my hero
Even though you've lost your mind
"

Postat av: Anna

KOM HIIIIIT!

2010-12-14 @ 11:05:37
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Linda

Klart du ska här ifrån! <3

2010-12-14 @ 17:13:20
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: