Too bad but it's the life you lead

Vi har just nu 6st hundar. Målle o Lucy är här, vilket inte brukar vara något problem, men idag dampar alla hundar ;S Menmen. Kan vara för Lollan inte har fått nån skogsis också!

Känner att det blir många inlägg per dag när jag är sjuk, även om jag inte har mkt att säga. Vill skriva MASSA saker som jag faktiskt är lite förhoppningsfull om, men har inte tänkt göra så.

Förstår inte hur jag lyckas hoppas. Känns som om jag bara blir nerskjuten gång på gång på gång, och ändå så får jag upp hoppet igen. Jag vet ju att jag bara kommer bli besviken. Det suger!

Jag tkr om min Matilda.



Just nu
Billy Joel - Vienna

"Too bad but it's the life you lead
You're so ahead of yourself that you forget what you need
Though you can see when you're wrong you know you can't always see when you're right
You got your passion, you got your pride
But don't you know that only fools are satisfide
Dream on but don't imagine they'll all come true
Oh, when will you realize Vienna waits for you"
Postat av: Tildur

That's so... pretty

2010-12-16 @ 10:29:41
URL: http://shelthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: