'Twas I who fucked the dragon, fuckalize sing-fuckaloo!

Haha jag tror jag är kär! I massa pojkar :D

Igår komme Anna Ooh hit, vi såg satc o snackade, o åt godis o målade naglar. Tjejkväll helt enkelt :) Sen drog vi ut på Calles!
När jag gick förbi herrtoan tyckte jag att jag såg nån jag kände igen.. O sen ba "ERIIIIKAAAAA". Det var min Jens :D Haha så awesome! Vi gick o satte oss med dom pojkarna igen, jag o Johannes vart vänner efter allt vårat bråk förra helgen♥ O Adam är rädd för mig i smyg, och vill att jag ska vara glad på han så han köpte alkoholfria drinkar åt mig :D Dock försökte han lura mig att det var alkohol i dom, inte så snällt. Goda var dom då!
Vi satt o skrek o pratade o hade allmänt kul, fan så härliga killar!! Jag älskar mitt nya folk :D

Idag blire inte mkt gjort. Är sjuk :( Så går det när man lever livet medan man är förkyld..
Men måste väl ändå ut i skogen med Holly, o städa dagiset.. Bajs så trött jag är!

Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: