My face's in a smirk 'cuase life is a joke

Just när man trodde livet inte kunde bli nå bättre, ta-daa ögoninflamation!

Detta innebär:
Ingen praktik = mindre pengar från af
Troligtvis inget jobb i helgen = ännu mindre pengar (fast yeeey i smyg)
Att StefN kmr bli smittad för att jag inte kommer palla sitta hemma hela tiden. Sorry dude!

En fördel är att jag får ligga i sängen hur mkt jag vill. Är fan obehagligt att ha ögat öppet så jag satsar på att sova igenom detta obeteende!

Har en god nyhet i mitt liv. Som jag inte tänker dela till någon annan än mina bästaste vänner. MAL heter dom! hehehe


Uppenbarligen förstår ni att jag itne är helt frisk idag.
Hooj

Postat av: A

OHHHHHH! VAAAAD!:D

2010-12-15 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: