The say me and you are as different as black and white

We're gonna show them how beautiful life is when we do it tonight
We're bangin' in gray baby, we're bangin' in gray baby
Black and white go together allright so we do it anyway baby
One of theese days baby, we're gonna have us a gray baby
Cuase black and white make a beautiful sight while we're rollin' in the hay baby

Gillar låten, väldigt gammal, men väldigt bra :)
Blir nästan bara bättre av att den är äldre, budskapet betydde mer förut!




Varför kan jag inte sluta vara så dum i huvudet jämt? :)

Haha orkar inte, ska tjocka mig ikväll och ha hårfärg i håret medan mina bästa flickor lär känna varandra bättre. Känns som om det kommer bli en helt okej kväll!



Måste älska Linda
"Hej, kan du stanna o handla? Hör av mig sen vad jag ska ha"
Lite senare..
"Jag vill ha cola, gärna 2 eller 3 :)"
"2liters? Inga ostkrokar eller chips o dipp? :P"
"Ja, eller 1,5 beroende på vad som finns :) Äh, köp oskrokar med då!"

Tre 2liters cola o en ostkrokspåse, sure..
Hur den flickan inte ser ut som en ko är verkligen ett av livets större mysterium.



Idag:
Jag-
Pappa får jag låna din bil eller ska jag ta volvon?
Pappa- Jo, vi ska väl ingenstans ikväll?
Jag- FAN JAG GLÖMDE TANKA, IGEN!
Mamma-
Jag hoppas verkligen det är hon som får soppatorsk mitt på Skelleftehamnsleden nästa gång.

Känner kärleken :$
Postat av: linda

Du tvingas ju :( :D HAHAH jag är typ en ko, i själen

2010-12-28 @ 16:50:05
URL: http://llnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: