We wish you a merry Christmas and a happy New Year

Julafton var trevligt!

Var ut o plumsade i knädjup snö med Hollan en timme så hon skulle vara trött o snäll resten av dan. Sen satte vi igång med städande o matlagande osv. Var så trevligt att min papi kunde komma hem på jul också :]

Släkten kom o fikat började! Sen Kalle, sen mat, sen... TOMTEN! :O Är så kul när man har småbarn för dom är så spända heeela dagen o bara väntar på tomten. Det ger en lite mer julkänsla än vad man har i min ålder :)

Vi öppnade paketen, för mig gick det snabbt.. Men fick ändå fler än förväntat, hela 4 st! Ett par tjocksockar, 200kr, sängkläder och det bästa; en bild på buspojkarna. "Tänkte att du kan ju ta med den när du nu ska flytta till Göteborg." Nästan så jag fick tårar i ögonen.
Mina älskade.

(Dålig bild men orkade inte skanna)

Linus o Lucas satt däremot o öppnade paket hela kvällen. Galet vilka högar dom hade! Jag vill också vara liten i smyg.


När släkt och familj for så drog jag vidare, skjutsade hem Roger, skjutsade runt Stefan av någon anledning (för jag är snällast på jorden) och for till M för att byta julklappar!

Tror då hon uppskattade sin, hon fick en gitarrbok, choklad o en öl :)
Och jag fick en awesome party-korg! Allt man behöver för en fest! Me like!

(Saknas en Cookies&Cream o en chipspåse som jag sålde till bror :P)

Ikväll blir det fest med Guldgrabbarna! Helt själv :O Men tror det går bra ändå ;)
Måste kanske duscha o ha mig.. Ni får hare bra!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: