Whatever happened with Tuesday and so slow?

Har varit på stan och unnat mig lite saker idag :] Hittar pengar överallt, och har alltid mkt mer pengar än jag tror att jag har, så kan ju inte skada allt för mycket? Har köpt lite underkläder, ett armband, en parfym osså lite hårfärg så ikväll ska M få färga mitt hår hemma hos Linda när vi har tjejkväll :) 

Har hunnit vara hemma en halvtimme och ätit lite lunch, nu äre bara att packa lite godis o dra iväg på agilityn! Ska träna på dan idag så jag kan vara med flickorna ikväll :)

Annars vet jag inte vad jag ska skriva, gårkvällen var sär och jag satt o dagdrömde om att mysa på Johannes soffa xD Är verkligen helkär i hans lägenhet. Finns en stor chans att jag kmr stanna där för evigt någon gång då jag hälsar på.. Stackarn kommer aldrig bli av med mig! Mohaha.

Näe somsagt. Nu, hundgodis o leverpastej, mums!
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: