When I get sad, I stop being sad and be AWESOME instead

Helt otroligt sjukt bra kväll igår! Nu är det bevisat. Finns inte något bättre än när jag o M är bara vi o festar, o drar ut o träffar randoms. Hade så sviiiinigt kul igår! Och omringade av killar är aldrig fel ;D

Började hos M där det togs inte så vackra bilder. Vi drack o skratta o prata, o hon klippte mig. Så nu har jag lugg igen. Den tkr att mina ögon är onda o ska tortera dem till döds.

Vi drog ut, Calles var väl typ okej.. sen ba "HEJ, MATILDA!" Ropade massa killar. Det var Adams vänner, dom var awesome! Men mycket öl spilldes vid detta bord, och jag vart typ dränkt. Näe men helt seriöst så var det SKITSKOJ. Vi hade 2 killar var, fast vi delade dom med en äldre kvinna som senare vart utslängd x) Och det absolut bästa, måste jag nästan säga var att trubaduren kunde inte Don't stop believing, men det sket vi i!
När dom tog paus så tog vi ton
. Galet vad jag älskar dom där killarna! Och Johannes hade en hatt som M snodde åt mig, så hade hatt mesta dels av kvällen oxå♥

Skittrevliga killar, påriktigt! Dom hoppas man att man möter igen nångång!
TACK FÖR IGÅR :D

Tog emot lite att stiga upp 9 för att fara på jobbet, men he funkade ändå.
Nu ska jag leka fyllechauffis åt min far, och sen vara ensam o övergiven hela kvällen. Min plan funkade inte, inte för att jag hade räknat med det, men en flicka måste väl få hoppas ;P

Schkåål på alla fyllon, o till er andra en god kväll.
Hooj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: