Sometimes I feel happy while I'm sad

Station igår då.. Helt awesome!=) Dock vart det kanske lite mycket.. Mindes inte att jag hade ramlat utanför CK, hade borta mobilen o trodde den var i Antes bil. Ante: "Men du kanske tappade den när du ramlade?"  Jag: "Ramla jag? :O"  Sen insåg jag att jag inte hade en jävla aning om hur vi tog oss dit, eller alltså minns allt skrikandet i bilen, men mindes inte om vi stod i kö eller hur jag betalade in mig :P
Väl inne ändå så träffade man massa mer BFare o classmates. Trevligt=) Som alltid så spenderade jag o Ba-donk-a-donk typ en kvart helt själva på dansgolvet.. Vi vet att alla vill ha oss :}

Träffade Åke, satt o snacka lite. Åke försvann o Bingo gick förbi :P Jag ba "Där är Bingo! xD" Men då hörde han att någon ropade hans namn så han kom o satte sig med oss en stund.. Haha han var fan trevlig, går inte att komma ifrån, vad man än tkte om honom förut :P
Litte mer dans, alla fick typ drinkar förutom jag ;O Sadface=(
Träffade lite mer folk.
For hem, påväg till bilen hittade man igen mobilen under snön på parkeringen ;O Helt otroligt att ingen hade snott den :P Helt otroligt att jag såg den :S Men. Den hade typ blivit överkörd så displayen funkade inte alls. Fyfan så arg.
Tur att jag har dom bästa föräldrarna i världen. Mami köpte en ny mobil åt henne idag så jag fick ta hennes gamla,(Mami hade ju en likadan som min fast helare) och papi har suttit och fixat så att alla mina sms, kontakter, bilder o musik gick att he över på mamis mobil. Så man märker typ ingen skillnad, förutom att den är nyare xD

Idag har varit en allmänt sugig dag. Vaknade kl 7, efter 4 timmars sömn, av någon förjävlig anledning och kunde fan imej inte somna om! Steg upp vid 8. Försökte söka till högskola men det var då lättare sagt än gjort. Gick inte. Dumma allt...
Sen försökte jag mig på att gå ut med Lollan o Tess samtidigt, och jag förstår helt vad mamma klagar på. Fyfan så billig hon var idag min älskling.
Tess däremot var extremt duktig o gick lös hela vägen hem
.

Nu har jag proppat godis i väntan på Legendary som inte kmr så det blir sängen nu
Tjoo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: