"Everything you do, you do it for your baby love"

Väldig stressig dag idag känner jag.
På skolan gjorde vi inte ett skit dock. Men när jag kom hem så vare alldeles blodigt i hallen. Holly hade hoppat över staketet och sprungit omkring i snöhögar utanför huset och rivit upp sin klo. Inte så allvarligt som det låter, jag hade klippt henne i pulpan imorse, så det var bara det som var upprivet. Men det slutade aldrig blöda!
Jag vart värsta överbeskyddande, hon är ju min bäbis jue. Så jag o papi for upp till veterinären så vi fick sitta o vänta en stund, men inte alls så länge som jag trodde vi skulle få vänta :P 
"Jag tror matte överreagerade här lite.. -Men vi ska kika på detdär."  Så hon tvättade av tassen, typ hela den var alldeles blodig o äckel=( Sen så hedde hon på nå antibakteriellt blodstoppande o lindade in den.
450 spänn kostade denna överreaktion mig.
Hon var så duktig, och jag hade inge godis alls, så vi tog en sväng runt huset bort till Björkis, köpte ett hundben o en liten "tandborste". Hon var så söt! Hon bar sitt hundben från Björkis ända tillbaka till bilen xD Hon såg såååå stolt ut där hon gick med sitt ben, och glömde nog helt bort att hon hade ont i tassen för hon slutade halta :P

Vad skulle jag göra utan henne? Livet skulle vara väldigt mindre händelserikt iaf !
Hon är underbar min lilla ängel.♥
Postat av: Anna

Åhh, det är typ lite jobbigt, hon påminner så mkt om Jessie :')

2010-02-25 @ 23:05:50
URL: http://stump-o-matic.blogspot.com
Postat av: Helle

Hon är bäst!

2010-02-25 @ 23:09:31
URL: http://travgalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: