how do you live so happily while i'm sad and broken down?

Sjuk idag =/ Inge bra. Har pallrat mig ut med Lollan iaf, fyfan så slut jag blev!
Ikväll ska jag sitta o tycka synd om migsjälv, bara för att jag kan, och äta choklad i min ensamhet. Mami jobbar natt.

Imorn ska jag må prima, för då kommer Tina o Rockey o ska träna med oss, sen så blir ut imorronkväll. Alkohol ska väl vara bra mot bakterier.. haha.


Pratade med Legendary i tele för ett tag sen, hon ba
"Du har fan blivit smal! Du är jättesmal, såg en bild, hemma hos mig, vi sitter i soffan osså ligger du över.. Du var tjock!"
Äntligen någon som förstår :P Vill inte se ut som jag gjorde då igen, men det blir ändå choklad ikv!<3


Förstår inte. Orkar inte. Vill inte.
Tänk om du tänkte på mig ibland ocskå?
Det skulle kännas bättre då.
Postat av: I-sak akakakak

Orka va sjuk å emo :O Just be awesome and happy instead? :S... works for me ;D

2010-02-05 @ 16:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: