If you wait too long he will be gone

Jag steg upp ur sängen iaf, for på krogen i lördags med Legendary o Almighty. Det var rätt awesome, först Calles där nån punkbandssångare bjöd mig på en RedbullVodka för att jag "lovade" att sjunga i hans punkband (?!) :P Trubaduren på Calles var totalt awesome, måste bara tilläggas.
Sen vart det Olles, där såg jag en kille som jag verkligen verkligen veeeerkligen kände igen, men visste fan inte vart jag hade sett han förut! Jag frågade Legendary o hon ba, "Men äre inte Cheezy?" O sen så kom Sweet gående o ropade "öj Cheeezy" o jag o Legendary typ skrek "DET VAR HAN!" så då såg dom oss typ (A) Så dom kom o hälsa o vi skällde ut Sweet lite för han hade dissat oss förra gången, så då bjöd han mig på drinkar (A) Först en Cosmopolitan, sen en RedbullVodka, sen en Breezer=) RMB. Men det gillas ;)
Bra kväll iaf=)


Söndag var tråkig, eller.. sov mkt, var barnvakt (hela helgen egentligen) o städade dagis.
Måndag var normal. Fotokunskapen var kul=)

Idag, försov mig, köpte skor, var på skolan, GRATTIS ANABANANA, gick på Hemmakväll med Putte o AnaBanana o köpte massa godis, skottade när jag kom hem, socialträning med Lollan på travet (gick ju som de gick), Skrovmål på Frasses kl 7 med mami (det var middag), dator, House, Lie to me och nu sängen.


Jag saknar dig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: