I'm gone and you're invisible now.

Visst inser du hur jävulskt omogen du är ?
Du är en vek skit som inte vågar stå upp för något, visst, jag fattar.
Men bara för att DU inte vågar berätta sanningen får du inte börja sprida lögner om MIG.
Bara att inse, du gillade mig mer än du någonsin kommer medge, so fine.
Ljug och spela ditt lilla spel,
men lämna mig utanför.


"Du måste skaffa dig ett liv och låta oss vara. Bara för att du är avis för jag valde hon och inte dig."
Jo precis, för du är ett riktigt jävla kap.
Idiot, inse, jag vill inte ha nåt mer med dig att göra, så kan du sluta snacka skit om mig?
Jag får reda på det, dina vänner gillar mig mer än henne.


Jag var lika blind som hon förut, o trodde att man faktiskt kunde lita på dig.
Tycker ärligt talat synd om henne..  
Jag har då lärt mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: