It's not the time to break down

Det är tur jag har mitt lilla energiknytte av kärlek.
Hon håller mig då verkligen sysselsatt! Minns inte när jag satt vid datorn hemma sist :P
Men hon är underbar, även om alla bara klagar<3 :P Fast morsan var ut en prommis med henne idag utan de andra tre, och då var hon tvungen att erkänna att hon är jätteduktig på att gå i koppel :P Bara dom andra som stör för mkt !
I måndags så var hon då SUPER duktig! Hade henne lös hela kvällen inne på HU=) Hon försökte gå fram till andra hundar, men kom faktiskt tillbaka när jag sa åt henne ;O !  Haha det låter kanske normalt för andra hundar men hon är speciell xD Jag är stolt :}
O i tisdags var hon också ganska duktig =) Lite svårare där för dom andra hundarna fick ju springa omkring o hoppa o ha skoj, jag tror faktiskt hon blir avis ;O Men tkr hon var rätt duktig=)
Och dom är så snälla där, även om jag egentligen ska träna kl 8 så brukar jag få vara där kl 5. Det är jättelite folk där på första träningen, och då äre mkt lättare att hantera Holly, så det är tur att det inte gör så mkt!
Men sånt är vi agilityfolk, vi är bara snälla o goa o glada ;D ?

Idag var hon rätt duktig också, stack dock på gångbanan. Tur de var den snälla mannen med labb-blandningen, han jagade iväg henne o vi pratade lite, jag bad om ursäkt för att hon kom springades o han sa att han tkte "de är viktigt att vi hjälper varandra", och hoppades att det inte gjorde nåt att han försökte skrämma iväg henne.
Annars än de så var hon jätteduktig=)

I ♥ my crazy ass dog of doom!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: