I've got all the proof I need..

Skolan var allmänt SCHEPE idag. Nya regler där dom låser dörren när lektionen börjar, man får inte komma in om man inte har papper o penna, man får inte äta mackor, godis, delibollar osv på lektionen, man får inte dricka kaffe på lektionen, man måste stänga av mobilen helt på lektionen.
"Men hallå? Om bussen är sen då? Det kan man ju inte styra över?"
"Nämen det kan inte hjälpas, dörren ska låsas då lektionen börjar."

Detta gör dom då för att få mer ordning i BFklasserna.. Våran klass har fan inga problem med material eller att det stör då någon äter nåt :S Okej, vi har ganska mkt frånvaro, men hallå är ni totala idioter?! Om man då kommer sent, så får man en hel lektions frånvaro ist för typ 5 min, hur fan ska det hjälpa oss att få mindre frånvaro?
"Men då slutar man komma försent"  "Men om bussen är sen?" "Det kan inte hjälpas."  Jävla retards, fyfan så förbannad jag är just nu >.<

Förövrigt kan jag berätta att jag tror historiaprovet gick okej, vilket är en första gång :P Hoppas det gick bra för hela min underbara klass också! Vi satt o plugga igår typ halva klassen i en konversation på msn xD
Därför man orkar med alla dessa dagar i helvetet
Postat av: Sara

Men jisses, tror vi har haft en lärare som förslagit det där med att dörren ska vara låst när lektionen börjar.. Men det gick inge vidare, för att läraren själv kommer sent :P

Sedan har vi lärare som bjuder på kaffe på lektionerna, eller kommer in springandes med en macka i hand för att dom glömde bort lunchen XD

2010-02-10 @ 23:41:16
URL: http://lillakakmonstret.blogg.se/
Postat av: Marina

Känns ju bra att vi elever fick vara med och påverka? Not!

2010-02-11 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: