Nobody knows it

Våran strejk gick väl sådär, vi skulle komma försent på lektionerna o ha nåt att äta med oss.. Jag tror ingen fattade våran strejk ;/


Brandalarmet var de fånigaste jag har hört btw. "tuuuut... tuuuut... tuuuut..."
När vi stod där ute så börja jag sjunga "Snöööööömuuuulaaaaa", var inge smart att sjunga så.. Pontus o Isak o nåntill höll på att slänga mig i en snödriva! =(
Menmen, jag överlevde! Efter de så vart de Bokia med Anabanana för jag skulle köpa Eclipse, o sen bussen hem med Anabanana, hon skulle klippa sig i hamn :P

Ut en timme med Lollan, åt goood middag, badade La Fluff så hon blev La Mega-Fluff, såg NCIS, House o Glee.
Nu, säng? Njaa, Eclipse<3

Tjoo

"Det där går aldrig bra, det fattar vem som helst."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: