Whatever gets you through today

Rent underligt hur mycket bättre jag mår när jag är runt hundar. När jag är ute med Lollan kan jag typ inte vara arg, förutom om hon är ovanligt omöjlig. Men då gör hon ändå något gulligt så jag måste skratta lite :P
Sen var jag ut med dom tre små fluffen. Släppte lös Tess på gångbanan, hon var helt galen! Har aldrig sett henne springa så mkt! Det gjorde mig jätte glad o glömde helt bort att jag knappt orkade röra mig, så vi gick en extra sväng och hälsade på mormor o morfar=)

Sen ikv så har jag varit hos Lena o Nettan o sett Morden I Midsummer. Det är bra=) Kul att vara där o prata också, man kan verkligen berätta allt för Lena :P

Mår rätt okej, är trött o snuvig, o halsen är ett helvete, men just nu mår jag faktiskt okej. Lollan ligger o sover i sin bur, med dörren öppen, helt av sig själv. Jag ska lägga mig i sängen o somna till nått avsnitt av Greys. Då slipper jag tänka på dig, hah!
Du kan inte förstöra mig ikväll.

Imorn kmr Tina o Rockey typ kl 11, så he blir ingen sovmorgon inte :P När dom far blire sova ett tag, så jag är pigg nog för Calles! Eller blire kanske prova Mollys?
Bryr sig om jag är sjuk, vi har ju långhelg, kan vila upp mig på måndag!
GODNATT VÄRLDEN.


Jag saknar dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: