You are the only exception

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Bra dag helt igenom.
Fick värsta roliga uppgiften på foto idag, ska bli kul o hitta på nåt där ;)

Och både Lollan o Ronja var riktigt duktiga ikväll! Ronja tog bakombyten både på hopphinder o tunnlar! Lollan var riktigt duktig med, när hon lugnade ner sig :P Vi har börjat nu, lite sent sådär vid 9 månaders ålder men ändå, med att hoppa litte hinder=) Hon verkar tycka allting är så jävla kul! Man blir bara glad av att se henne där :P Osså körde vi plattatunneln, jag höll upp o ropa på henne men hon tvekade inte alls mkt. La ner släpet på hennes rygg när hon kom fram så hon skulle känna "vikten" av det o det gick då bra=)
Riktigt stolt över min flicka!!

Stig kom fram o frågade hur gammal hon började vara. Alla tror att hon är typ 1, 1½ för hon är så jävla stor. Men hon fyllde 9 månader i fredags! "Men, hon är ju bara en valp än! Såklart hon får vara såhär glad och busig då ju!"
Tror folk där börjar tvivla på min förmåga att uppfostra en bordercollie, för hon är ju som hon är, men jag tycker hon är ganska duktig för att vara liten faktiskt=) När hon bara börjar fokusera :P

Just nu så tkr jag väldigt bra om; Lollan, Ronja, min bror, Linda o Tony =)




Just nu så hatar jag Andreas Lundberg så jävulskt mycket.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: