You got me back again for more

Allmänt rätt helt bra dag=) (Och därför kmr jag skriva rätt mkt, läs inte om ni inte vill^^)
Bussresan är alltid lika trevlig med Isak o Putte=) "Såg du den lilla pudeln? Den var nog inte så megavuxen för den hoppade omkring och var söt, såg du den?" började Isak babbla helt plötsligt :P

Naturkunskapen, såg film. Satt o snacka om kvällen, försökte hitta taggen. Sabrina o Ida ska ut=) Har aldrig träffat dom ute förr, så de ska bli kul. Sabrinas första gång på station =D
Baf, datasal. Satt o spelade Happy Aquarium o Happy Pets på face, lekte lite med PowerPoint-presentationen också faktiskt.
Åt lunch. "Her name is Noel, I had a dream about her, she rings my bell..."
Datasal igen.
Helt plötsligt så började det låta precis som när man tkr på för många tagnenter på skrivbordet och datorn börjar klaga. "Men gere då Micke"  "Det är inte jag, det är typ brandalarmet :SAlla tittar på varandra .. Äsch, "Jävla våffelbakare" konstaterade vi o fortsatte spela våra spel :P Barbro kommer in. "Brandalarmet låter.. Ska ni inte gå ut?"  "Men det är ju bara våfflorna?"  "Vet ni det helsäkert? Man ska ju ändå gå ut när det larmar..."  "Haha så jävla ägda vi blir om det brinner påriktigt! Bäst vi går då :P"


Men som sagt..
"Räddningstjänsten fick vid lunchtid på fredagen rycka ut till Balderskolan sedan ett brandlarm kommit in. Det visade sig vara ett rykande våffeljärn som låg bakom dramat." / Norran.se

(Måste kanske förklara att det är typ "egenföretagare-dag" så några elever sålde våfflor i Catwalken)

Menmen, när vi var förprickade så sprang jag och Anabanana på stan=) Vi hittade en Palm o gick omkring och hade allmänt trevligt ett tag. Köpte ett par örhängen och hindrade Anna från att köpa massa saker :P
Haha bästa var ändå på H&M! Anna hittade en jättesöt klänning så hon gick och provade den, men då var den för liten. Så jag gick och letade större storlek, men då var den för stor :P Då provade jag den, och den var ännu större på mig !  Anna fick typ panik xD  "Ofta du är smalare än mig :O :O"  Men vi konstaterade att hon var bredare på bredden, typ över axlarna o jag var bredare över magen :P
Klänningen var råfin men jag fick inte igen knappen på den mindre storleken så he sket sig. Menmen=)

Allmänt trevlig dag=) Nu blir det in i duschen snart o göra sig klar inför kvällen. Lina, Ante, Marre o Sandra kmr hit så de blir lite tjejkväll (Ante heter Antonia ^^) o sen blire vidare till Station♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: