You said someday you'll change

Allmänt tråk dag. Steg upp halv 11 o åt frukost, gick och la mig igen. Sov till 1, gullade med Cajsa så hon kom o städade för jag var helt jävla slut o ont i huvudet o allt bara var fel. Trevligt att träffa henne iaf, brings back all these wierd memories though xD
Åt ännu en frukost o gick ut med Lollan, träffade den trevliga herren med en border o han frågade om jag ville gå o släppa lös hundarna så dom kunde busa, så de vart en prommis med han och hans underbara Athena idag.

Hem, mat. Sen gav jag mig på att fota till Fotografisk bild som ni ser i det förra inlägget :P Vi skulle fota en bild som passade med en låttext. Inte helt nöjd men det var svårt att vara både fotograf o modell :P
Sen duschen, såg lite HIMYM o nu blire sängen o Breaking Dawn.

Tjoo


Bus från i fredags

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: